Pages

Monday, April 2, 2012

Happy in Pastel

Een trend die heel erg in opkomst is en die mij heel erg opvrolijkt zijn de pasteltinten. Wat ik altijd erg interessant vind is om te kijken of de trends die op de catwalk worden laten zien ook terug te zien zijn in ons eigen leven. Vaak denk ik bij mezelf dat kleding van grote modenhuizen die op de catwalk worden laten zien weggelegd is voor ons maar de laatste tijd kom ik steeds meer van dit soort kleding tegen! Natuurlijk niet de échte catwalk kleding maar veel winkels zoals H&M, Zara en Newlook laten zien dat ze deze trends op de voet volgen en dit vervolgens verwerken in hun eigen collectie.
In mijn blog praat ik dan ook veel liever over kleding die binnen handbereik is voor iedereen en niet alleen voor mensen die dure kleding kunnen veroorloven. In bovenstaande foto heb ik wat items geplaatst die dienen als inspiratie. De hakken heb ik zelf ook ben ik helemaal weg van; ik kan ze bijna overal bij aan! Iedereen moet zich leuk kunnen kleden als je dat wil en met deze mooie pasteltinten kun je deze zomer niet meer stuk!

foto:Prada, Jurk blouse en jeans: New Look, schoenen: Zara

No comments:

Post a Comment