Pages

Monday, April 2, 2012

Little about me

Voordat ik allerlei berichten ga posten over mode en lifestyle vind ik het leuk om eerst iets kleins over mezelf te vertellen. Ten eerste is dit mijn eerste blog en mijn eerste bericht ooit. Daarom vind ik het best wel spannend dit te schrijven.. Ik lees vaak blogs van andere bloggers en fashionista's en vind het altijd waanzinnig knap dat ze zich als het ware blootstellen aan de wereld! Dan denk ik bij mezelf waarom ik niet?! Ook vraag ik me altijd af waarom mensen het interessant zouden vinden om een blog te lezen over mijn gedachten en mijn mening over mode en lifestyle?! Maar wat ik een paar dagen geleden heb bedacht is SO WHAT?? Wat heb ik eigenlijk te verliezen?

Dus bij deze is wordt dit mijn eerste bericht op mijn blog.

Zelf studeer ik bedrijfscommunicatie wetenschappen omdat ik nooit heb geweten wat ik wil gaan doen in de toekomst. Ik hoop met deze achtergrond ooit iets te doen in de mode, te werken voor een tijdschrift of de pr te doen voor een mooi merk. Met andere woorden, ik weet het nog allemaal niet zo goed.

Deze Blog zal gaan over alles wat me opvalt in de trends van de laatste mode, lifestyle en alles wat ik daar omheen interessant vind. Vaak heb ik het gevoel dat ik dit wil delen met vrienden en familie maar die worden ondertussen gek van alles wat ik kwijt wil, dus bij deze deel ik het met diegenen die het willen horen.

tot snel
Clementine

1 comment:

  1. Hey! bedankt voor je comments en het volgen! I'm returning the favor ;-)
    Leuk tekstje, ik snap wat je bedoelt. Je treft mijn blog wel net op een slecht moment, want ik heb nog enkele posts en dan ga ik even moeten stoppen voor een paar weken om me op mijn studies te concentreren, de komende maanden beslissen over de rest van mijn leven om het cru te stellen :p
    But, I will be back! ;)
    En ondertussen zal ik onder andere hier liesvoer vinden ter ontspanning ;-)
    groetjes,
    Natalie

    ReplyDelete